Cookies & privacy

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer

Ok

Nieuw hier? Gebruik bij je eerste aankoop de code “Welkom_bij_Milou” en ontvang 15% korting!

  • Gratis verzending vanaf € 29,00
  • Besteld voor 18u: dezelfde dag verzonden
  • Onze pakjes passen in de brievenbus

Veelgestelde vragen

  • Wat gebeurt er na mijn bestelling?

    Na je bestelling op onze webshop ontvang je van ons een e-mail als bevestiging. Hierin zie je de details van je bestelling en de verwachte leverdatum. Zodra de oorbellen onze shop verlaten sturen we jou opnieuw een e-mail.

  • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

    In je klantenaccount op onze website kan je de status van je bestelling nakijken.

  • Wat als ik geen bevestigingsmail heb gekregen?

    Allicht is de bevestigingsmail terecht gekomen in je spam-filter. Bekijk dus eerst even je SPAM-folder (ongewenste e-mails).Indien je de e-mail daar niet kan terugvinden, aarzel niet om onze klantendienst te contacteren via info@oorbellenmilou.be

  • Wat als de oorbellen die ik wil uitverkocht zijn?

    Wanneer de oorbellen die je net wou uitverkocht zijn kan je klikken op de knop ‘geef me een seintje wanneer terug in voorraad’. Wij sturen je dan een e-mail wanneer de oorbellen terug ter beschikking zijn. Aarzel niet om toch even verder te surfen doorheen onze winkel. Misschien zijn er andere alternatieven waar je even gelukkig van wordt?

  • Hoe kan ik betalen?

    Betalen bij Milou is 100% veilig. Voor de veiligheid van onze klanten hebben wij gekozen voor de meest betrouwbare partners. Je kan betalen via Bancontact, iDEAL, KBC/CBC betaalknop, Belfius betaalknop, ING Home’Pay, American Express, Mastercard of Visa.

  • Wat is de levertijd?

    Bij Milou engageren we onze om jouw pakketje dezelfde dag nog te verzenden (indien voor 18u besteld). Alle oorbellen hebben wij steeds op voorraad, tenzij anders aangeduid op onze website. De levertermijn hangt af van de pakjesdienst maar zal ongeveer 2 werkdagen bedragen.

  • Wat als ik de oorbellen na een week nog niet ontvangen heb?

    Je zit natuurlijk vol ongeduld te wachten op dit kleine geluk, verpakt als oorbel. Wordt uw geduld al meer dan 4 werkdagen op de proef gesteld? Neem dan gerust contact met ons op via info@oorbellenmilou.be. We zoeken dan samen met jou naar een oplossing.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    De verzendkosten bij Milou bedragen €4,90 voor verzending binnen Europa. Bij bestellingen vanaf €29,00 vallen de verzendkosten weg voor verzendingen binnen Europa.

  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?

    Ja hoor. Milou verzendt naar alle landen. Voor orders boven de 29 euro verzenden we gratis naar Europese landen. Voor de verzendkosten naar landen buiten Europa, kan u onze tabel bekijken op onze Algemene Voorwaarden pagina.

  • Wat als de oorbellen beschadigd aankomen?

    Wij verpakken alle oorbellen met de grootste zorg. Uiteraard kan er altijd eens iets mis lopen. Neem onmiddellijk enkele foto’s van het beschadigde artikel en stuur ons deze via e-mail door naar info@oorbellenmilou.be. We lossen dit zo snel mogelijk samen met jou op.

  • Wat als ik de oorbellen wil retourneren?

    Bij Milou streven we naar perfectie en geluk. We zijn niet voor niets een Feelgood Webshop. Indien een artikel niet voldoet aan uw wensen, kan u dit heel eenvoudig retourneren. Duid op het retourformulier aan welk(e) artikel(s) u wilt retourneren en voeg dit toe aan uw pakket. Verstuur het vervolgens naar: Oorbellen Milou, Meerstraat 9, 9860 Oosterzele, België. Download hier het modelformulier voor herroeping.

  • Hoe kan ik een Milou cadeaubon gebruiken?

    Wat fijn dat je een cadeaubon gekregen hebt. Je kan je bon eenvoudig gebruiken bij afrekening van je winkelmandje. Als het bedrag van je aankoop de waarde van de bon overschrijdt, kun je het verschil bijbetalen volgens een van onze betalingsmanieren. De cadeaubon kan niet ingeruild worden tegen geld of een ander betaalmiddel, ook niet gedeeltelijk. De cadeaubon blijft na uitgifte 12 maand geldig.

  • Kan ik een factuur van mijn aankoop ontvangen?

    Je kan een factuur van je aankoop bekomen. Geef dit bij aankoop aan in het opmerkingen veld en vermeld zeker de bedrijfsnaam en BTW nummer. Je factuur zal per e-mail opgestuurd worden.

    Is je aankoop reeds afgesloten en had je geen factuur aangevraagd? Geen nood! Mail ons op info@oorbellenmilou.be met verzoek tot factuur, je facturatie gegevens en je ordernummer en we maken er snel werk van!

  • Ik heb een andere vraag die hierboven niet beantwoord werd.

    Aarzel niet en neem gerust contact met ons op. We proberen je zo snel mogelijk te helpen om jouw feelgood moment niet te verstoren. Contacteer ons via info@oorbellenmilou.be.